Medya ve Pazarlama

Multimedya Analizi ve Otomatik İçerik Etiketleme

Multimedya Analizi İçin Yapay Zekâ Girişim Platformu
Multimedya işleme ve nesne tanıma, multimedia arşivlerini daha hızlı inceleme ve görüntüleri konuya, kişiye veya bağlama göre sınıflandırmaya olanak tanır. Multimedya işleme ve nesne tanıma uygulamaları, medya, gazetecilik, iş zekâsı, ceza soruşturmaları ve kamu güvenliği uygulamaları gibi görsel kanıt ve materyalin temel unsur olduğu alanlarda kullanılabilir. Özel olarak hazırlanmış ve etiketlenmiş bir arşiv, problemin görsel kaydını arşivde tutanlarla karşılaştırarak müşteri temsilcilerinin problemi tespit etmesine yardımcı olmaktadır. Papilon’un Yapay Zekâ Tabanlı Veri Analizi ve İçerik Platformu, işletmelerin ve kamu kuruluşlarının tutarlı ve sürekli içerik üretmesine olanak tanırken, tekrarlayan araştırmalar veya destekleyici materyal eksikliği nedeniyle gecikmelere ve ertelemelere son verir.

Cinsiyet, duygu ve yaş tanımlama gibi demografik veriler de dahil olmak üzere NIST - FRVT onaylı yüksek kalitede yüz tespiti, yüz tanıma ve tanılaması gerçekleştirilmektedir. Bunun yanı sıra belirli bir bölgedeki insan sayımı, kameralar arasındaki hareketleri izleme ve vücut özelliğine göre arama yapma imkânı da sağlamaktadır.

Medya, pazarlama ve reklamcılık için fotoğraf ve görüntüleri kataloglamak üzere tanınmış kişileri etiketleyebilme imkânı sunar.

“Oturma”, “koşma”, “dövüşme” gibi davranışları tanımlamak için insan beden postürünü tarifleme ve algılama imkânı sunar.

Dijital görüntü ve videolardaki nesneleri tanımak için gerçek zamanlı nesne algılama, izleme ve sınıflandırma imkânı sunar.

Aranabilir etiketler oluşturmak için yapılandırılmamış verilerden otomatik meta veriler oluşturma yeteneğini içerir. Video reklam ekleme, içerik işlemleri ve içerik üretiminin zamanını ve maliyetini azaltmak için önemli video segmentlerini otomatik olarak algılayabilme kapasitesine sahiptir.

Otomatik Etiketleme ve Açıklama

Otomatik açıklama ekleme özelliği ile verileri sınıflandırarak hız kazanmak mümkündür.

Benzerlik Araması

Milyarlarca fotoğraf ve veri dosyasını etiket veya dedektörlerle milisaniyeler içinde arayabilme kapasitesi.

İçerik Denetimi ve Marka Güvenliği

Marka güvenliğini sağlamak için videoların içerisinde yer alan istenmeyen içerikleri yine yapay zekâ teknolojiyle tanımlayarak ayıklama imkânı.

Müşteri Analizi ve Kişiselleştirilmiş Reklam

Yapay Zekâ Destekli Kitle Analizi
Reklamlar, e-ticaret deneyiminin vaz geçilmez bir parçasıdır. İnsanlar için satın almak istedikleri ürünlerin imajlarını görmek hem alışveriş deneyimini genişletiyor hem de reklamları adeta bir keşif gezisine dönüştürüyor. Fiziksel mağazalarda görebileceğiniz pek çok şeyin aksine reklamlarda görülen ürünler pek çok farklı markaya ait olabilir. Duygularımızın yalnızca kararlarımızı değil aynı zamanda dev şirketlerin aldığı kararları da etkilediği dünyamızda müşterilerin, iş ortaklarının veya öğrencilerin neler hissettiğini bilmek çağımızın tüketim alışkanlıklarını saptayabilmek açısından son derece önemlidir. Yapay Zekâ Tabanlı Veri Analizi ve İçerik Platformu, dijital reklamları daha akıllı hale getirebilmek için imkanlar sunmaktadır.

Cinsiyet ve yaşın (çocuk, genç, yetişkin) yanı sıra duyguları (mutlu, şaşkın, üzgün, nötr, sinirli) da tespit edebilme imkânı sunar.

Kalabalık içerisinde yer alan toplam kişi sayılarını tespit edebilme imkânı sunar.

Müşterilerinizin reklamlarınıza odaklandıkları süreyi ölçebilme ve buna bağlı olarak reklam önceliklendirmelerini yapabilme imkânı sunar.

İnsanların kamera önünde geçirdikleri süreyi hesaplayarak reklam önceliklendirmelerine yeni bir boyut kazandırabilme imkânı sunar.

İçerik raporlarına göre hedef kitleleri ile dış mekân reklamlarının verimliliğini analiz edebilme yeteneği sunar.

Güvenilir Veri

Yüz algılama NIST FRVT dereceli PYUZ SDK algoritması tarafından desteklenmektedir.

Veri Gizliliğine Saygılı

Anonim olarak tüm işlemler gerçekleştirmekte ve hiçbir bireyin video ve fotoğraf verileri tutulmamaktadır.

Donanım Gereksinimi

Mevcut raf kamerası veya uç işleme cihazlarını kullanmaya devam ederek hedef kitle analizi sistemlerinin oluşturulması mümkündür.

Daha Fazla Bilgi için Broşürü İndirin.